søndag den 27. juli 2008

Lykke er...+ en bommert

Lykke er...at tage toget til Græsted, for at overnatte der sammen med sin søn.

Lykke er...at opleve *lille kok og store kok*, i gang med at lave vidunderlig mad.

Lykke er...at vente på grillpølser og mørbrad ;), mens man nyder en dejlig salat.

Lykke er...at sidde på terassen en hel aften, og bare hygge med de mennesker man holder mest af.

Lykke er...at være på et kræmmermarked, for 1.gang som *sælger*, sammen med to skønne kvinder der solgte tøj og malerier:)

Lykke er...at sælge for 315 kr. bøger og videobånd;)

Lykke er...at vende snuen hjemad, efter en dejlig weekend.

Bommerten er...at jeg igen ikke har taget solcreme på, og derfor ligner en kogt krebs... :(

Alt i alt, en dejlig weekend.

Jeg tror lige at jeg tager en tynd skjorte på i morgen...;)




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan trøste dig med at du ikke er den eneste der er blevet skoldet idag :-)

Annette sagde ...

Næste år får du solcreme i fødselsdagsgave, når man er 35 er det på tide man lærer det......
;-) ha, ha.

Og jeg har lige læst i et ugeblad at det forsinker helingen at kommer is på, men du må gerne taget et koldt bad.