tirsdag den 22. juli 2008

Nyt tøj til Valde...

Da Laurits var ca. 9 mdr., købte/lavede jeg en *Build-A-Bear* til ham i Fields.
Han blev døbt Valde, og han har hængt sammen med Laurits lige siden.

Valde fik et par cowboybukser og en t-shirt,
og andet tøj har han ikke haft,
for jeg har hele tiden tænkt, at Laurits nok ikke gik op i tøjet...
Det gør han for så vidt heller ikke,
men nu er det tid at vaske Valdes tøj,
da han jo har været med rundt alle steder ;)

En pragtfuld kvinde, ved navn Majbrit, syr tøj til bamserne,
og hun forærede Valde en skøn træningsdragt!

Den er bare så blød og lækker.

Jeg var meget spændt på, hvad Laurits ville sige til at Valde var
iført andet tøj, for man er jo snart 5 år, og vil gerne selv
bestemme det meste.
Så jeg var forberedt på en stædig unge...men jeg tog helt fejl.

Da jeg viste Laurits Valde, med det nye tøj på, blev han glad.
Bamsen blev placeret ved siden af tante Heidi's computer,
og flere gange, mens Laurits spillede, sad han og nussede
Valde.

De har sovet sammen hele natten,
og han var selvfølgelig med Laurits i børnehave i dag (:

Da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg mødt af min søn, der med alvorlig mine fortalte mig, at Valde nu var syg.

Senere sagde han:*Mor, ved du hvor Valde har ondt?*
Jeg svarede pænt, at det anede jeg ikke.
*I maven mor, og han har feber...meget feber...faktisk 180 grader!*
Jeg foreslå, at med den høje feber, kunne det være at han
skulle ha' træningsdragten af, så feberen kunne falde,
men det mente Laurits ikke var nødvendigt...

Tænk hvis den flotte dragt forsvandt ;)

Forandring fryder...






2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Til Lykke Valde, med det nye tøj, hvor er det bare flot.
Og hvorffor mon Valde har haft ondt i maven ??? Hmmmm det ligger måske til familien i øjeblikket.
Knus fra Farmor

Anonym sagde ...

håber at Valde har det bedre idag....jeg tror det hjælper med nyt tøj
knus fra mormor