tirsdag den 29. juli 2008

Hedebølge og risengrød...

Aftensmaden i aften?

Risengrød...ja I læste rigtigt!!
Jeg står i 27 grader og koger risengrød.
Allan spurgte igår, og for øjeblikket er jeg ligeglad hvilken mad jeg laver, så vi snupper en gang vintermad ;)

Laurits er jublende glad, og kan dårlig vente...

Jeg glemte vist at fortælle, at jeg fandt en stol på kræmmermarked i søndags.
Dem der kender mig rigtig godt, ved at jeg normalt går efter kommoder...til stor fustration for Allan J ;),
Men der var ingen kommoder, og vi mangler jo heller ikke...til gengæld mangler Laurits en stol til sit skrivebord.
Triptrappen skal tilbage til Trygkogeren.
Jeg fik den til en *blød* pris, så jeg er godt tilfreds.

Allan fik kun lidt nervøse trækninger ;)

Det er risengrød...

*Jeg har skrevet et sted,
hvor jeg dagligt må se.
det manende tankesprog:
T.T.T.
Når man føler hvor lidet
man når med sin flid,
er det nyttigt at mindes, at
Ting Ta’r Tid*

2 kommentarer:

Annette sagde ...

ja, herhjemme har den stået på koldskål i et par dage....

Anonym sagde ...

nååå den er sød den stol....og hva`det er da ikke lige så lemt som en kommode....godt gået min skat...du har der der`gen...ha...ha
knus fra mor