fredag den 1. august 2008

Endelig fredag...

Yes, så nåede vi endelig til fredag.

Jeg har haft dagvagt hele ugen, og det synes jeg faktisk er lidt hårdt.
Der er hjemmedage med beboerne, en masse skrivearbejde og så har alle beboerne jo ferie, så jeg har tonset rundt de sidste dage.
Men nu har jeg fri i 4 dage, og dem vil jeg nyde.

I morgen skal vi til bryllup. Allans lillebror skal giftes, så vi skal til stor fest.
Det bliver rigtig spændende.
Laurits skal have en miniferie hos onkel Søren og tante Heidi, så han kan sagtens :)

Idag har jeg lavet fødselsdagsinvitationer til laurits' fødselsdag.
Jeg har tænkt mig at de skulle være lidt anderledes, for når man har en dreng der kan skrive sit eget navn, så må man benytte sig af det ;)

Så Laurits har siddet og skrevet sit navn rigtig mange gange i eftermiddags, mens vi fik styr på fredagen:

*Vi får altså en rigtig god dag i dag mor:
- Vi skal ha' slik
- Jeg har skrevet LAURITS 11 gange,
og jeg skal sove i midten!!*

I min søns verden, er disse ting lig med en god dag,
og det synes jeg bare er dejligt.

De små glæder...

*Kærlighed –
så er det
alt sammen sagt!*




1 kommentar:

Anonym sagde ...

store dreng....snart 5 år.....tænk den lille " lort" der hang på maven af sin far i lufthavnen.
store knus fra mormor


god fornøjelse imorgen