lørdag den 23. august 2008

Hjemme igen...

Jeg har været på beboerferie hele ugen...
Vi tog af sted mandag, og vi har haft en dejlig uge.

Modsat mit gamle arbejde, hvor jeg var helt radbrækket efter en koloni, er Bredegaards ferier meget bedre...
her er ingen dumme løft, bleer der skal skiftes eller hænder der
skal bruges til *Tegn Til Tale*.

Til gengæld er man fyldt helt op i hovedet når man kommer hjem...
Jeg er *på* verbalt hele tiden.
Beboerne kommer ind i et sommerhus, hvor alt er nyt for dem.
Intet er hvor det plejer at være.
Det kræver utrolige mængder energi fra deres side...
og en masse snak fra vores side, for de skal guides hele tiden.

Men hvor har vi hygget!
Vi har været på mange ture, i et behageligt tempo, og vi har oplevet en masse:)
Jeg tror at vi var mange der godt kunne være blevet lidt længere...
men fredag var det på tide at vende snuden hjemad,
hvad enten vi havde lyst eller ej.

Vel hjemme på Bredegaard faldt de fleste af mine beboere helt sammen.
Vante omgivelser, og trygheden er der igen
...så er det ok at blive træt:)

På hjemmefronten ventede et besøg fra Fejø.
Vi kørte på naturlegepladsen, hvor der blev grillet og ungerne havde hele legepladsen for sig selv, skønt!

Det var skønt at få krammet på svigerinden igen,
og få sat nogle ting i perspektiv...tak søde:)

Senere gik vi alle ned til det omrejsende tvoli, der besøger Espergærde i forbindelse med byfesten.
Ungerne fik prøvet det der skulle prøves, og så var det sengetid.

Jeg var godt nok fladmast da jeg endelig ramte min egen hovedpude.

Nu venter en uge, hvor der skal gøres klar til Bredegaards 75 års fødselsdag.
Der skal festes i flere dage...spændende at se om alt forløber efter planen.

På med vanten igen...



1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja ja skat på med vanten ....og velkommen hjem vi er mange der har savnet dig og dine indslag på din blog...skønt du er hjemme igen.
knus fra mor