lørdag den 30. august 2008

Fest i gaden...

På mandag fylder Bredegaard 75 år.
I går og i dag har vi været på farten.

Fredag var der stort åbent hus og reception, med mange gæster.
Mænd og kvinder i jakkesæt, som i deres taler, lover en masse som de ikke kan holde...og beboerne sidder og hører på det.

I dag har vi været nede på torvet i Fredensborg by, og serveret kaffe og muffins for de handlende.

Det har været en rigtig dejlig dag, med glade beboere, glade *kaffedrikkere* og super godt vejr.

Bredegaards band *De spillende muldvarper* kom gående op gennem gågaden, mens de spillede skøn sambamusik:)
Det band emmer af livsglæde og varme.
Det er så dejligt at opleve, og jeg kan ikke frasige mig at
jeg bliver varm i mit hjerte når de gi´r den gas.

I morgen holder jeg fri, og lader op til den store fødselsdagsfest mandag.

Vi venter spændt...


1 kommentar:

Annette sagde ...

Fedt med en masse varme oplevelser