tirsdag den 26. august 2008

Helt stille...

Her er helt stille...
Jeg kan lige høre lyden af fjernsynet der kører inde i stuen.

Her er stille, fordi min dreng har taget hul på en ny
og spændende tid...
Han er blevet hentet af en god legekammerats mor,
og han kommer først hjem senere.

Nogle vil måske tænke:*Naaj Jette, nu holder du!*,
men det er altså første gang det sker.
Vi har altid lavet aftaler lang tid i forvejen, og Laurits har gået
og glædet sig.
I formiddags skrev Allan til mig, at Laurits vil tage med sin legekammerat hjem.

Tag ikke fejl, jeg synes det er super dejligt at vi kan gøre det på den måde.
Drengene hygger sig vildt i hinandens selskab, og vi andre når nogle ting, der nok var blevet udsat.
Næste gang henter jeg drengene lidt tidligere, og så hygger vi herhjemme.

De bedste legekammerater...

*Den eneste måde
at have en ven på,
er at være en ven*

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja...ja nu er han ved at blive stor...nyd det og hyg jer når de er hos jer.....

det bedste er at ha`en rigtig ven...

knus fra mormor

Annette sagde ...

Det er en helt ny epoke, alt er anderledes, enten har man flere børn med hjem eller også færre og ligepludselig er dr flere til middag og til overnatning, man lærer at ha' et hjem der er nogenlunde ud, itilfælde af......