tirsdag den 12. august 2008

Nedtællingen er startet...

I dag er der to måneder til en af de største oplevelser i mit liv...
kun overgået af rejsen ned efter Laurits.

Om to måneder skal jeg igen opleve det land, som altid har fyldt meget i mig.
Ned til varmen, duftene, lugtene, det venlige folkefærd, fattigdommen...og de store oplevelser der venter på os.

Jeg glæder mig så meget til at følge mor i hendes indtryk.
Det er jo i den grad en ny verden der åbner sig for hende...
og jeg er glad for at jeg skal være lige ved siden af dig mor.
Det bliver så stort!

Jeg har valgt ikke at bekymre mig om det herhjemme.
Drengene skal nok hygge sig, og en pause fra mor og kone, skade nok ikke...

Det at vi skal 4 piger afsted, bliver bare så spændende.
Vi behøver ikke at bekymre os om pinlige pauser...det har vist aldrig været et problem for os ;)

Nu begynder jeg at tælle ned.

2 måneder...



4 kommentarer:

Annette sagde ...

Jeg tror i får en rigtig god ur, husk at nyd det medens det varer....

Anonym sagde ...

Det bliver en fantastiks oplevelse både for dig og ikke mindst din mor. Hvor vi vil tænke på Jer og også de drenge som må undvære deres fantastikske mor og hustru. Vi vil forkæle dem imens. Knus Marianne

Anonym sagde ...

ja skat det bliver STORT...jeg glæder mig så meget og jeg er så glad for at jeg skal ha`dig med.
2 måneder minus 1 dag
knus fra "debutanten"

Anonym sagde ...

Vi *efterladte* vil sidde her og tænke på jer og tage os af drengene.
Vi glæder os vildt til I kommer tilbage og viser billeder m.m.m.
Knus - Farmor/Sviger