fredag den 8. august 2008

På den igen...

Jeg har haft dagvagt idag.
Jeg møder ind kl.7.00 og går igen kl.15.00.

Da klokken var 8.00 ringede nattevagten og meldte sig syg.
Gode råd var dyre.
Det er to af de andre huse der har natten, og de kunne ikke lige se lyset...og så må man jo forhandle;)

Jeg tilbød min hjælp, mod at de hjælper mig på søndag, for der har jeg aftenvagt, og Laurits fylder 5 år.

Intet problem, der bliver set efter mine beboere søndag.

Så jeg tog hjem, og valgte så den største regnbyge,
at handle ind i ;)
og én mere til at gå hjem på...

Et varmt karbad gjorde lykke.
Jeg var alene hjemme, for drengene har været i biffen
og se *Kong Fu Panda*.
Det er første gang at Laurits har været i biografen, og det havde været en stor succes!

Han havde blandet slik, og siddet pivstille i 1½ time.
De havde vist hygget sig gevaldigt:)

Nu venter en nattvagt forude.
Jeg skal være på Bredegaard igen kl.21.00.

Normalt ville jeg jo have fri i morgen, men jeg snupper
lige en aftenvagt:)
Pyt, jeg har fri søndag, det er det vigtigste.

Man skal hjælpe hinanden...

*Ordet "umuligt"
er sort.
"Jeg kan" er som
en flamme af guld*

1 kommentar:

Anonym sagde ...

godt gået min skat....og så kan I alle nyde en 5 års fødselsdag på søndag...vi ses.
knus fra mor