tirsdag den 5. august 2008

Mama Mia...

Jeg har, for første gang, været i biffen kl.14.00 på en tirsdag eftermiddag.

Heidi og jeg tog ind og så *Mama Mia*...
Hvis du stadig overvejer at tage ind og se den, så se at komme af sted!!
Den er simpelthen SÅ god og sød.
Man bliver helt glad i låget af at se den :)
Alle skuespillerne er super seje, og de synger skønt.

Jeg røg lige hjem, og fandt ABBA's samlede værker frem...
men jeg gad kun høre dem der er med i filmen, så i løbet af nul komma fem, havde jeg lavet min egen ABBA disk.
Det skal dog ikke afholde mig fra at købe soundtracket,
for de synger virkelig godt.

Op af stolene, og smut i biffen, den er det hele værd!!

Take a chance on me... ;)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du har ret, den er bare god.
Det er ret specielt at sidde i biografen og høre andre i salen synge med på sangene og klappe helt spontant. Fed oplevelse

Tanten