søndag den 17. august 2008

Tømmermænd...

Dagen derpå...

Puha, mit hoved dunker, og lige meget hvor meget vand jeg drikker,
bliver jeg ved at være tør i munden...tømmermænd :(

Jeg har aldrig været den store *fuldebøtte*, men da Laurits kom stoppede det helt...
én af os skal jo være klar til at underholde sønnen dagen efter en fest :)

Vi havde en SUVERÆN aften!

Alle havde gjort rigtig meget ud af deres udklædning. Det er lang tid siden jeg har grint så meget:)
Maden var super, musikken var høj, og indslagene var helt utrolige!
Der var mange der havde forberedt noget hjemmefra.
Selv dronningen havde skrevet en tale.

Vores 4 priser blev givet til de helt rigtige.

Da jeg lagde mig på en sofa, var klokken 05.30, og jeg syntes god nok at stuen snurrede vel meget rundt;)

Jeg tror at det var en kulmination på alle forberedelserne og alt den energi der var lagt i festen, der gjorde at jeg blev fuld...og så tror jeg at jeg, på et tidspunkt i nat, kom i tanke om at Laurits har to forældre.

*Tina Turner* og jeg havde begge temmelig ondt i håret da vi gik ned på Græsted skole for at rydde op...

man arbejder ikke så hurtigt dagen derpå;)

Jeg gør det aldrig igen...men sikken en fest!


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja sikke en fest ...den var KANON og vi kan godt forstå at I er trætte I gjorde så godt alle 6 med eller uden ondt i håret ...det har I glemt næste gang.
knus fra Grete Sønck og Pavarotti

Annette sagde ...

Tak for en pragtfuld fest, hilsen Sussi og Leo

Anonym sagde ...

Jeg har lige siddet og set billeder fra i går, og bliver helt glad over vores succes