lørdag den 9. august 2008

Forberedelser...

Jeg kom hjem efter en nattevagt, hvor jeg ikke fik sovet så meget.
Man kan nå at tænke mange tanker, når man passer på Bredegaard.

Da jeg kom hjem, spiste jeg morgenmad, og så gik jeg ellers igang med at stege bacon, og pølser til i morgen...

Jeg tror der går et stykke tid, før jeg skal spise noget af det igen...hold da op, hvor det lugter og grisser :)

Da stegningen var overstået, cyklede jeg i centeret og fik handlet det sidste ind, og så hjem igen.

Så var det tid at dyppe jordbær og blande slikposer.

Nu har jeg lige en lille pause, og så er det tid til et bad...og så går turen igen til Bredegaard.

I morgen er det Laurits' fødselsdag...

*Vær ikke bange for
at tage store skridt.
Du kan ikke komme
over en kløft
i to små hop*




Ingen kommentarer: