søndag den 10. august 2008

Fødselsdag...

Min store dreng, er blevet større i dag.

Klokken 06.27 vækkede han mig, og spurgte:*Mor, er jeg 5 år nu?*
Han fik et stort knus og en forsikring om, at den er god nok,
nu er han 5;)

5 år...hvor bliver tiden af?
Jeg synes det er et øjeblik siden, jeg stod og så ned på ham,
da han lå i sengen på børnehjemmet.
Det er også kun et øjeblik siden jeg skiftede hans bleer,
og gav ham flasken med vællingen, inden han skulle sove.

Jeg savner kun den tid, et øjeblik...nu er der andre ting der fylder i hans og mit liv.
Alt bliver stavet, og der står *Laurits* på alle tegninger.
Han lægger sammen, og trækker fra...godt at han snart skal i *skolegruppe*, nede i børnehaven;)

Jeg tror jeg skal blive bedre til at nyde det næste år, hvor han stadig er *lille*.
Ved denne tid, om et år, så er han på vej i skole...og så går tiden stærkt!

Laurits har haft en dejlig fødselsdag, med masser af gæster til brunch.
Nu bliver der samlet LEGO, og i aften skal der risengrød på bordet:)

Min store dreng...


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tusind TAK for dejlig *Morgenmad* - og endnu et STORT TIL LYKKE med de 5 år.

Og ja . . . det er nu den sidste baby-tid skal nydes, for nu begynder det at gå stærkt.

Store fødselsdagsknus fra Farmor og Bedstefar

Annette sagde ...

Et kæmpe tillykke med ham :-)

Anonym sagde ...

hulk hulk..hvor er det smukt skrevet...ja hvor er "lille"Laurits henne....men nyd ham nu ...og han vil altid være vores lille dreng.
tak for en hyggelig formiddag.
knus fra morfar og mormor