mandag den 12. maj 2008

Pinsen...

Pinsen er ved at være slut.

Den er blevet tilbragt sammen med min dejlige onkel og tante i Græsted.
Lørdag blev Laurits afleveret hos farmor og bedstefar, fordi denne dag længe har været sat af, til at planlægge fest.

Vi kørte til Græsted og fulgtes over til Majbrit og Danny,
et par skønne mennesker som jeg holder meget af.
I solskinnet nød vi et glas kold vin, mens snakken gik.

Den 16.8 skal der holdes stor fest!

Nu skal jeg jo ikke røbe for meget, da flere af vores gæster læser med her ;),
men jeg kan love jer at det bli'r en stor aften.
Vi nåede meget langt i planlægningen, og senere fik vi også sat en super invitation sammen.
Glæd jer...he he

Søndag kørte Allan hjem efter Laurits, og Heidi, Majbrit og jeg tog ungerne og Majbrits mor med på veterantræf.
Det var også hyggeligt men varmt...puha...

Hjem til grill på terassen, og mere hygge.

I dag mandag, er drengene taget ud og golfe, mens vi slapper af.
3 computere er igang og fjernsynet kører...total afslapning!

I morgen er det atter hverdag, og jeg glæder mig til at komme på arbejde.

Pinsesolen har danset...

Ingen kommentarer: