fredag den 23. maj 2008

Varme kul, og kold hvidvin...

Nu er det ved at være sommer.

Grillen blev fundet frem her til aften, for første gang i år,
mor og far kom en tur til aftensmad, og vi hyggede.

Der er en helt speciel stemning når man griller.
For det første smager maden bare anderledes og for det andet bilder jeg mig selv ind, at jeg kan spise meget mere, når det er grillmad...det kan jeg så ikke, men opdager det altid for sent ;)

Jeg havde fået blandet en dejlig salat, og vi fik lækker svinemørbrad.

Vi satte os op på altanen og drak kaffe, mens solen gik ned over hustagene.
Altanen er min lille oase, og den er fyldt med fyrfadsstager i alle afskygninger.
Derude kan jeg koble af, og nyde udsigten.

Laurits lå inde i midten af sengene og så olsenbanden...han holdt sig, stædigt vågen, for man skal ikke gå glip af noget i filmen...

nu er han dog suset afsted til drømmeland, og mens han sover lader han op til børnefødselsdag i morgen.

Arbejdsfri weekend...lækkert...






1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja det var rigtig hyggeligt og vi nød det meget sikke nogle dejlige foto....undtaget det sidste...ha...ha
knus fra mor