fredag den 20. juni 2008

Bowlingtur...

Ja, der er ingen der skal sige at vi ikke får set noget i ferien ;)

I går eftermiddags kørte vi til New Bowl i Helsingør.
Laurits elsker at bowle, og han ser bare så sød ud, når han forgæves forsøger at få sine små fingre til at passe ned i de store huller.
Det ender altid med at han griber om kuglen med begge hænder, slæber den over til banen, og så får den en tur ned mod keglerne:)

Vi hyggede os den time varede, og hvor mystisk det end lyder, ja så vandt moderen.

I dag har vi bare dovnet.

Allan var tidligt ude af døren, der skulle spilles golf.
Jeg elsker at sidde ude på altanen når det regner, så da det trak op til den helt store byge, fik jeg tændt alle mine stearinlys, hentet en bog, og så var jeg klar.

Da det havde regnet lidt, kom Laurits ud til mig. Han var en smule skræmt over blæsten, men så fandt han sin dyne, og vi krøb sammen under den, mens vi kiggede på regnvejr...skønt!

Fredag+Disneysjov+guf = hygge...


1 kommentar:

Anonym sagde ...

det ser vel nok hyggeligt ud ...men uha den kugle er stor...og tung.....godt gået at moderen vandt.
knus fra mormor