onsdag den 25. juni 2008

Slikposer og megachok...

Klokken 16.30 ringede min mobil.

Jeg sad på Fredensborg station og ventede på at komme hjem, efter en dejlig dag på arbejde.
Det var Heidi, min skønne veninde, der ringede.
Hun inviterede mig en tur i biffen, en dejlig overraskelse.
Jeg skulle være alene hjemme, så jeg var hurtig til at sige ja tak :)

Vi skulle se *Det som ingen ved*, en dansk thriller, med Anders W Berthelsen...
en lidt lækker mand, hvis I spø'r mig ;)

det blev en superhyggelig aften, med slikposer i skødet...og næsten på gulvet, efter det første chok...hold da op.

Filmen er værd at tage ind og se, synes jeg, men gør det med en veninde...det gjorde aftenen ekstra god for mig.
Heidi og jeg fik tøset, sludret, sladret og talt sammen, om hvad der rør sig i os for tiden.

En rigtig dejlig aften...

*En ven er en,
som ved alt om dig
og som

synes om dig alligevel*


Ingen kommentarer: