søndag den 8. juni 2008

Glemte jeg ikke at fortælle...

At jeg har ferie nu ;)

Onsdag aften, efter en meget hyggelig sangaften på Bredegaard, gik jeg på ferie.
Det er lidt tidligt, men Allan skal jo til Le Mans på fredag,
og jeg skal til Indien til oktober, så derfor er ferien placeret der.

Laurits og jeg skal hygge, ugens første dage, for Allan har først ferie fra onsdag.
I næste uge skal vi en tur i LEGO land...men det ved Laurits ikke.
Det må gerne blive godt vejr, så vi rigtig kan nyde parken.

Ellers er der bare dømt oprydning i de fjerneste kroge, for det er der alt rodet starter :)
Kontoret skal endevendes, og jeg skal ha' lavet lidt system i rodet.

Laurits har fået så meget *arvetøj*, som skal sorteres, vaskes og byttes ud med det tøj, han er vokset ud af.

Jo, det skal nok blive nogle hyggelige dage ;)

*...Der er ingen hindring,
du ikke kan overvinde,
ingen udfordring
du ikke kan klare,
ingen frygt
du ikke kan besejre,
uanset hvor umuligt der
undertiden kan forekomme*

1 kommentar:

Annette sagde ...

Rigtig god ferie :-), der kommer snart mere arvetøj....