torsdag den 26. juni 2008

Mine 100...

Det her skulle I tage og prøve. Det er ikke så nemt som det ser ud.

Her er mine 100...


1. Jeg kan tale i telefon i timevis.
2. Jeg har den dejligste søn, man kan ønske sig…
3. … og er gift med en ølmand.
4. Elsker at synge.
5. Jeg kan bedre li’ en kold øl, end et glas rødvin…
6. … nogle gange ;)
7. Jeg har læst biblen fra enden til anden.
8. Jeg har det bedste job…
9. … Blindecenter Bredegaard, jeg er kommet for at blive!
10. Jeg skal ikke længere væk end Fyn, så får jeg hjemve.
11. Jeg fylder 36 næste gang, men føler mig ikke gammel…
12. … før nogen minder mig om at Laurits fylder 5 år næste gang ;)
13. Min mors pølseret… hmm..
14. Jeg bryder mig ikke om te.
15. Vågner jeg en nat, og ser at sneen falder, sætter jeg mig ud på altanen og nyder synet…
16. … der er ingenting i verden, så stille som sne.
17. Der er intet som et spil Mah Jong, på computeren, der kan få tankerne på gled.
18. Jeg har læst *Vejen hjem* mindst 20 gange… suveræn bog!!
19. Jeg kan ikke holde ud at se *Klovn*.
20. Har utrolig let til tårer
21. Jeg har skrevet en bog :)
22. Jeg er vild med en kop varm kakao
23. Jeg ryger *pletvis* ;)
24. Når jeg går tur ved stranden, har jeg altid mindst 5 sten med mig hjem. Helst lykkesten.
25. Jeg har været i Indien, og skal snart derned igen (2008), med bl.a. min dejlige mor.
26. Jeg har fundet ud af at Fejø er en af de smukkeste øer i Danmark…
27. … især efter at min bror og svigerinde flyttede dertil.
28. En af mine svagheder er DVD film. Jeg må bare eje en god film, når den kan købes.
29. Jeg er vild med diamanter!
30. Jeg har været så heldig at opleve min dejlige veninde føde sit barn…
31. … det gav mig et billede af, hvad Laurits’ mor måtte gennemgå, før jeg fik ham.
32. Karbad i selskab med en god bog, er en luksus, jeg giver mig selv.
33. Jeg kan rigtig godt lide at tage billeder, og jeg gør det ofte.
34. Det at male, gør mig helt rolig og afstresset…
35. … og jeg har efterhånden malet et billede eller to.
36. Cykelturen til og fra Bredegaard med ørene fuld af musik, er bare dejligt :)
37. Jeg er en af dem der faktisk synes det er hyggeligt at holde et tupperwareparty.
38. Jeg kan ikke udstå Sussi og Leo, ej heller Kandis.
39. Har en tatovering på benet…
40. … et kinesisk tegn der betyder Kvinde.
41. Efterår og vinter er mine ynglingsårstider.
42. Jeg har det rigtig skidt med edderkopper…
43. … men gør alt hvad jeg kan for ikke at påvirke Laurits.
44. Salt lakrids og et glas koldt mælk passer utrolig godt sammen.
45. Jeg har ingen potteplanter i mit hjem.
46. Skal jeg endelig ha’ en drink, skal det helst være en isbjørn.
47. Det eneste økologiske jeg køber, er letmælk.
48. Galdesten kan IKKE anbefales til nogen!
49. Jeg tror på det spirituelle…
50. … og har fået læst mine hænder. Meget af det der blev sagt, passer.
51. At lave konfekt med min svigerinde, er lykken.
52. Jeg bider negle.
53. Jeg elsker en gåtur rundt om Kronborg.
54. Jeg har fået fjernet galdeblæren.
55. Jeg er glad for at svømme, men gør det for sjældent.
56. En tomat på nybagt rugbrød, drysset med en masse purløg… uhmm :)
57. Jeg kan faktisk godt lide at skrive taler…
58. … og jeg har heller ikke noget i mod at rejse mig op, og holde dem.
59. Jeg elsker duften af kaffe og vanilje.
60. Et godt kram, er altid dejligt :)
61. *Ballade Pure Adeline* med Richard Clayderman, er min ynglingssang.
62. Jeg kan ikke undvære min mobiltelefon.
63. Jeg elsker serien *Matador*, og har set den et utal af gange.
64. At få et grineflip, så tårerne triller, er dejligt.
65. Jeg elsker ærter. De hører til en dansk sommer, og de skal bælges.
66. Jeg er uddannet ostehandler…
67. … men bryder mig ikke om ost.
68. En gammel dansk film man bare må se, er *Frk. Nitouche*.
69. Hvis jeg en dag fik råd, ville jeg rejse en tur til USA…
70. … jeg bliver nød til at se om husene virkelig er så høje, som man ser på film ;)
71. Jeg bryder mig ikke om at diskuterer…
72. Jeg har boet 5½ steder i mit liv…
73. … Det ½ var et 6 mdr. højskoleophold, der varede 12 dage, så var jeg på vej hjem igen.
74. Mit ynglingstal er 19. Jeg ved ikke hvorfor.
75. Jeg er ikke den store udsmider…
76. … man kan jo få brug for dimsen en dag ;)
77. Min favorit frugt er vandmelon.
78. Jeg vil utrolig gerne se Mount Everest *live*…
79. ...men kun nedefra, jeg kommer aldrig derop!
80. Jeg er vild med regnvejr…
81. … Helst i selskab med en god bog på altanen.
82. Jeg bryder mig bestemt ikke om at klippe negle, på andre end mig selv.
83. Jeg kan godt lide græsplæner og birketræer…
84. … Bare ikke i perioden april til august.
85. Jeg har højdeskræk…
86. … I pletter – for jeg vil gerne op i toppen at Eiffeltårnet.
87. Temperaturer over 20 grader, det er ikke rigtig mig.
88. Jeg sover med åben altandør hele året.
89. Jeg drikker rigtig meget vand, hver dag.
90. Citater er en fed måde at udtrykke sig gennem…
91. … og jeg samler på gode citater.
92. Når jeg siger: *Jeg elsker dig*, så mener jeg det.
93. At falde i søvn, uden at have læst lidt, det er helt umuligt i min verden…
94. … også selvom klokken er 03.24 ;)
95. Synge i et kor, er en suveræn oplevelse.
96. Jeg kan godt lide at støde på gamle venner.
97. Jeg har haft en kæreste der var 15 år ældre end mig.
98. Jeg aner intet om stjerner, men det giver mig ro at kigge på dem.

99. Duften af baby...hmm.
100. Jeg elsker blomsten Gerbera.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja du har helt ret det er facinerende .....og nu får man helt lyst til at lave sådan 100.
knus fra mor

Anonym sagde ...

JEg er stadig i gang med mine, måske bliver jeg færdig i Tyrkiet....

Det er rart at vide, at det er Bamse der har inviteret til fest, når nu du ikke kan udstå os . . . :-)

Hilsner fra Sussi