torsdag den 12. juni 2008

Lille nørd og store nørd...

I formiddags tog Laurits og farmand en tur i Marienlyst svømmehal.
Allan tager til Le Mans i morgen tidlig, så drengene har været meget sammen i dag.

Jeg nåede en masse mens de var væk, bla. at få sat vores gamle computer op, inde hos Laurits.

Det er en KÆMPE succes!

Jeg har ikke set meget til mit barn i eftermiddags.
Han er altså temmelig god til at bevæge sig rundt i *cyberworld* ;)...
Han spiller alle mulige spil, både på nettet og fra div. disk.

Først tænkte jeg at han var for lille til at have egen pc, men samtidig vil jeg ikke så gerne have ham ind og spille på den nye...

og hvis jeg kaster et blik ud i nærmeste fremtid, så vil han få brug for den
meget tidligere i skolen, end os andre...som egentlig kun havde en lommeregner som *fremtidsredskab* :)

Mors lille nørd...(;


1 kommentar:

Anonym sagde ...

selvom jeg i min alder syntes at det er " noget pjat " så syntes jeg jo inderst inde at det er OK ......og hvor ser det hyggeligt ud....mormors store skat :)........nyd ham mens han er " lille "