tirsdag den 24. juni 2008

Hyggestund på altanen...

Så er hverdagen startet, også for Laurits :)

Jeg hentede ham i børnehaven, og da vi gik hjemad, blev vi enige om at vi skulle tegne.

Lige så hurtig og flagrende Laurits kan være, lige så koncentreret og stille sidder han, når vi maler eller tegner.
Han elsker at tegne, og han øver sig hele tiden på at blive bedre og bedre.

Den ene dag er det kruseduller på et papir, og den næste dag, kommer han hjem med en tegning af en snemand...som virkelig ligner en snemand!

Vi får ordnet hele verdensituationen når vi sidder og hygger.

Laurits fortæller mig hvad han tegner, og han sludre også lidt med Frida og Sif, som lige kommer ud forbi for at blive nusset ;)

Inden jeg fik set mig om, var der faktisk gået 5 kvarter, og det var tid at tænke på aftensmad.

jeg elsker hyggestunderne på altanen med min søn...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

tænk at være der for sin søn på den måde...det er så skønt...og jeg tænker på det tror jeg ikke jeg gav mig tid til med jer da I var i den alder...til stor fortrydelse for mig idag....men så er det dejligt at der er børnebørnene......skønne foto af en smuk unge.
eftertænksomme knus til jer fra mormor