mandag den 30. juni 2008

Prutter, lagkage og arbejdsweekend...

Jeg har haft en lidt travl weekend...

Torsdag var Allan til forundersøgelse omkring en operation han har ventet længe på. Han fik en operationstid til dagen efter, så han var glad :)
...det var jeg også, for det er ikke rart at se ham med så mange smerter.

Fredag afleverede jeg Laurits i børnehaven, og bedstefar hentede ham.

Jeg har haft arbejdsweekend, og da vi ikke vidste hvordan Allan ville ha' det,
havde vi garderet os med begge sæt bedsteforældre (;
Laurits sov hos farmor og bedstefar til lørdag, mens Allan gik herhjemme og pruttede...fuldstændig lovligt, som en del af hele processen ;)

Lørdag hentede Allan Laurits, og om eftermiddagen kom mor over og hentede ham, så han kunne komme over til mormor og morfar og hygge.

Alt i mens dette stod på, var jeg på arbejde.

Jeg havde aftenvagt fredag, aftenvagt lørdag og dagvagt søndag, så det var den *dumme* weekendvagt.

Men hvor er det dog bare skønt at bedsteforældrene er der for at hjælpe, og der er ingen tvivl om at Laurits har været vinderen i denne weekend. Han har hygget sig gevaldigt!

Søndag havde jeg fødselsdag, og det blev fejret med gehør på Bredegaard:)

Flaget var hejst, og da jeg trådte ind i spisestuen, for at hjælpe med brunchen, stemte alle i, og sang smuk fødselsdagssang for mig...jeg blev helt rørt.

Jeg fik så mange knus og hilsner med mig...skønt!

Da jeg kom hjem, ville jeg med det samme gå i gang med at lave lagkage.
Jeg havde besluttet mig for ikke at holde fødselsdag, fordi jeg vidste at jeg skulle på arbejde, men mine forældre og svigerforældre kom en tur.

Allan fortalte at jeg skulle glemme lagkagen, og mere kunne han ikke fortælle mig...

Da mor og far kom, fik de fat i Laurits, og den lille fyr kom ud til mig i køkkenet, slæbende på et fad...
ham og mormor havde lavet lagkage til mig.
Hjerteformet og med masser af jordbær.
Den var lavet med meget kærlighed, og jeg blev rigtig glad.

Så alt i alt har det været en temmelig travl weekend, men hyggelig.

I dag har jeg fri, og skal nyde en stille stund alene...


1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja det var smadderhyggeligt....jeg tror at vi alle hyggede os med "lillefisen" i den forgangne weekend.....tak for sidst.
knus fra mormor